EVERYBODY SCREAM!!!!... it’s time for another HALLOWEEN!!!!!


The End of The World Party ajunge la cea de a treia editie anul acesta …si cea mai infricosatoare de pana acum.

Halloween 2008: Am zguduit o casa interbelica, am umplut o artera centrala cu monstrii petrecareti, ne-am pierdut prietenii printre personaje si am dansat inghesuiti pana dupa rasarit.
...
Halloween 2009: Am schimbat casa cu Palatul Universul.
Am avut 2 scene, Intr-o parte Scary de Haos, cealalta Groaznic de Party. Cu locuri de explorat, spatii de dansat si unele de lesinat, bauturi pentru vampiri si cocktailuri pentru printese.

Halloween 2010: Avem o fosta fabrica de bumbac, cu un spatiu mai mare si mult mai bine organizat. Un spatiu in care visele se vor confunda cu realitatea iar personajele inventate de voi vor prinde viata pentru o noapte intreaga (Atelierul de productie + Param Pam Pam, adresa: Splaiul Unirii nr. 160 - Bucuresti).

Chemam la adunarea finala, toate personajele din tara ! Atentie ! A nu se recunoaste om cu om! A se dansa nebuneste!

Obiectiv : PARTY! as it is The End of the World. (you never know when it’s coming, so better celebrate before).

Fondul casei: 25 lei